CEIP MONFORTE BLOG BIBLIOFORTE
ENTREVISTA A SABELA GAGO
Entrevistada: Sabela Gago
Entrevistadores: alumnado de 1º e 2º de primaria
Hoxe, 9 de maio, tivemos a sorte de ter no cole a Sabela Gago, mestra, pedagoga e atriz.
Na biblioteca contounos uns contos moi divertidos nos que puidemos participar durante o espectáculo.
Que gran artista! Pasámolo xenial!
Despois da sesión de contacontos realizamos unha entrevista para nosa radio “Radio Forte”, que podedes escoitar aquí.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (COMPLETO)
Recitan: Alumnado do CEIP Plurilingüe Monforte.
Poemas: poemas de varios autores e propios.
O 21 de marzo coincidindo co Día Mundial da Poesía, o alumnado de todo o centro recita poemas propios e alleos.
Ao mesmo tempo con este recital quixemos conmemorar o Día Mundial da Auga e da Árbore.
Unha fermosa experiencia que podedes escoitar aquí.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (INTRODUCIÓN)
Introdución e presentación: María Núñez
Breve introdución de porque se celebra o Día da Poesía.
Presentación do Recital de Poesía.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (3 ANOS)
Recitan: alumnado de 3 anos (IPA18) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: A bolboreta
Ao mesmo tempo con este recital quixemos conmemorar o Día Mundial da Auga, da Árbore e a chegada da Primavera.
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.

RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (4 ANOS)
Recitan: alumnado de 4 anos (IPA17) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: A Primavera de Antonio García Teijeiro
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (5 ANOS)
Recitan: alumnado de 5 anos (IPA16) do CEIP Plurilingüe Monforte
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.

RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (1ºA)
Recitan: alumnado de 1ºA (IPA15) do CEIP Plurilingüe Monforte
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (1ºB)
Recitan: alumnado de 1ºB (IPA15B) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: A pulga e o piollo
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (2ºA)
Recitan: alumnado de 2ºA (IPA14A) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: A Bolboreta
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (2ºB)
Recitan: alumnado de 2ºB (IPA14B) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: Longa noite de pedra de Celso Emilio Ferreiro
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (3ºA)
Recitan: alumnado de 3ºA (IPA13A) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: Adios rios adios fontes de Rosalía de Castro
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (3ºB)
Recitan: alumnado de 3ºB (IPA13B) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: O Entroido
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (4ºA)
Recitan: alumnado de 4ºA (IPA12A) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: Amor de mar de Antonio García Teijeiro
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (4ºB)
Recitan: alumnado de 4ºB (IPA12B) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poemas: Verdedades libro de Yolanda Castaño e Xosé Tomás.
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (5ºA)
Recitan: alumnado de 5ºA (IPA11A) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: A poesía de Ana Vila
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (5ºB)
Recitan: alumnado de 5ºB (IPA11B) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: Romance íntimo ao río Louzara de Fiz Vergara Vilariño

Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (6ºA)
Recitan: alumnado de 6ºA (IPA10A) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: O Colexio Novo, poema escrito polo alumnado de 6ºA.
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (6ºB)
Recitan: alumnado de 6ºB (IPA10B) do CEIP Plurilingüe Monforte