• Todas as categorías
  • Tertuliaforte
FILTRAR
ENTREVISTA A XOSÉ MARTÍNEZ RODRÍGUEZ
Xosé Martínez Rodríguez, empregado do Concello de Monforte.
Xosé Martínez Rodríguez aclarounos moitas dúbidas:
1.- o significado do nome de Monforte de Lemos.
2.- si os romanos pasaron por Monforte.
3.- a importancia de Monforte na Idade Media.
4.- o que fixeron os condes de Lemos por esta cidade.
5.- a importancia do tren para Monforte.
6.- a presenza dos xudeus.
7.- os seus monumentos preferidos.
8.- algunhas lendas e curiosidades de Monforte.
ENTREVISTANDO A... ANXO MOURE
Entrevistadoras: Lucía e Nadia de 6º.
Entrevistado: Anxo Moure.
Hoxe día de San Brais, por xentileza da Confederación Hidrográfica, tivemos a sorte de ter entre nos ao contacontos e barqueiro do Miño, Anxo Moure,
Coma sempre unhas sesións de contos moi lúdicas e didácticas centradas nesta ocasión en divulgar a conca do MiñoSil e o coidado dos ríos, ademais de subliñar a importancia da auga e o coidado da natureza en xeral.
Acompañado de dúas barcas típicas do Miño, a Barca de Pousa e o Batuxo, levounos a coñecer os diferentes lugares da conca do MiñoSil e do Cabe, os peixes de río, as Xacias,... e ata o "berro" que a modo de saúdo, sobre todo en tempo de bendima, se escoitaba dicir entre os habitantes dun e outro lado do Miño sobre todo na zona de Belesar.
- “Ei rabudos!” (berro dos de Chantada) // -“Ei papeiros!” (berro dos de Ferreira e o Saviñao
ENTREVISTANDO A SARA FUENTESECA
Entrevistadores: Alumnos de 5ªA (Alba, Uxía, Uxío)
Entrevistada: Sara Fuenteseca
Durante unha semana a Dirección Xeral de Tráfico permitiunos contar coa formadora Sara Fuenteseca e cun parque infantil de tráfico, (coches, sinais verticais, sinais horizontais, etc.) instalado no noso pavillón.
Apostando por unha divertida forma de aprender a través esta simulación próxima a realidade.
Grazas a DXT e a Sara por tan importante formación .
ENTREVISTA A JAINELI FONTELO
Entrevistada: Jaineli Fontelo
Entrevistadores: Rut e Jesús
Hoxe tivemos a sorte de ter con nos a Jaineli Fontelo, nai de Nicole.
Falounos das células, ensinounos a utilizar o microscopio e respondeu a todas as nosas preguntas.
Unha charla moi interesante!
Grazas Jaineli!
MULLERES DEPORTISTAS
Locutora: Sabela
Tertulianas: Ángelica, Claudia,Yoana e María.
Tertulianas telefónicas: Alla, Lucía, Lara, Gabriela, Yoana e Lucía
Programa de radio realizado por alumnas de 5ºA e 6ºA.
Actividade complementaria na materia de Educación Física programada e coordinada pola profe María.
ENTREVISTA A SABELA GAGO
Entrevistada: Sabela Gago
Entrevistadores: alumnado de 1º e 2º de primaria
Hoxe, 9 de maio, tivemos a sorte de ter no cole a Sabela Gago, mestra, pedagoga e atriz.
Na biblioteca contounos uns contos moi divertidos nos que puidemos participar durante o espectáculo.
Que gran artista! Pasámolo xenial!
Despois da sesión de contacontos realizamos unha entrevista para nosa radio “Radio Forte”, que podedes escoitar aquí.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (COMPLETO)
Recitan: Alumnado do CEIP Plurilingüe Monforte.
Poemas: poemas de varios autores e propios.
O 21 de marzo coincidindo co Día Mundial da Poesía, o alumnado de todo o centro recita poemas propios e alleos.
Ao mesmo tempo con este recital quixemos conmemorar o Día Mundial da Auga e da Árbore.
Unha fermosa experiencia que podedes escoitar aquí.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (INTRODUCIÓN)
Introdución e presentación: María Núñez
Breve introdución de porque se celebra o Día da Poesía.
Presentación do Recital de Poesía.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (3 ANOS)
Recitan: alumnado de 3 anos (IPA18) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: A bolboreta
Ao mesmo tempo con este recital quixemos conmemorar o Día Mundial da Auga, da Árbore e a chegada da Primavera.
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.

RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (4 ANOS)
Recitan: alumnado de 4 anos (IPA17) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: A Primavera de Antonio García Teijeiro
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (5 ANOS)
Recitan: alumnado de 5 anos (IPA16) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: A Primavera
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.

RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (1ºA)
Recitan: alumnado de 1ºA (IPA15) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: A Primavera
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (1ºB)
Recitan: alumnado de 1ºB (IPA15B) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: A pulga e o piollo
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (2ºA)
Recitan: alumnado de 2ºA (IPA14A) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: A Bolboreta
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (2ºB)
Recitan: alumnado de 2ºB (IPA14B) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: Longa noite de pedra de Celso Emilio Ferreiro
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (3ºA)
Recitan: alumnado de 3ºA (IPA13A) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: Adios rios adios fontes de Rosalía de Castro
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (3ºB)
Recitan: alumnado de 3ºB (IPA13B) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: O Entroido
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (4ºA)
Recitan: alumnado de 4ºA (IPA12A) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: Amor de mar de Antonio García Teijeiro
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (4ºB)
Recitan: alumnado de 4ºB (IPA12B) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poemas: Verdedades libro de Yolanda Castaño e Xosé Tomás.
Aquí podemos escoitar unha mostra dese recital.
RECITAL DÍA DA POESÍA 2019 (5ºA)
Recitan: alumnado de 5ºA (IPA11A) do CEIP Plurilingüe Monforte
Poema: A poesía de Ana Vila