GUÍA ANIMACIÓN A LA LECTURA DESDE LA FAMILIA- CEAPA

Guia Animacion a La Lectura
Editada pola Confederación Española de Asociacións de Pais e Nais de Alumnos (CEAPA).

Guía para a animación á lectura dirixida a nenos e adultos, que permite dun xeito integrador vinculalos no mundo dos libros e no bo uso do tempo libre.

DESCARGAR
Guía editada pola Confederación Española de Asociacións de Pais e Nais de Alumnos (CEAPA) co obxectivo de implicar activamente a pais e nais na motivación dos nenos e nenas pola lectura, promovendo experiencias de interese polo libro e pola lectura e resaltando o seu papel na transmisión da patrimonio cultural desde os primeiros anos de vida.
Esta guía contén suxestións para espertar o seu interese, información sobre cando comezar a motivar aos máis pequenos á lectura e algúns criterios para seleccionar libros, así como recursos prácticos para fomentar a lectura na casa.